"Білімді ұлт" "Сапалы білім беру" "Ұлттық жобасын бекіту туралы" заңы » Жетісу облысы Кербұлақ ауданы Сарыөзек орта мектебі
"Жетісу облысы білім басқармасы
Кербұлақ ауданы бойынша білім бөлімі"
"Сарыөзек орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72840) 33-1-44
Есепші бөлімі:
+7(72840) 33-1-44
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » "Білімді ұлт" "Сапалы білім беру" "Ұлттық жобасын бекіту туралы" заңы
01
сентябрь
2022

"Білімді ұлт" "Сапалы білім беру" "Ұлттық жобасын бекіту туралы" заңы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 қаулысы.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 85-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасы (бұдан әрі – ұлттық жоба) бекітілсін.

      2. "Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      3. Ұлттық жобаны іске асыруға жауапты орталық, жергілікті атқарушы органдар және өзге де ұйымдар (келісу бойынша):      1) ұлттық жобаны іске асыру жөніндегі шараларды қабылдасын;

      2) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ұлттық жобаның орындалу барысы туралы ақпарат беріп тұрсын.

      4. Облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ұлттық жобаның жергілікті бюджеттер қаражатының есебінен көзделген іс-шараларын қаржыландыруды қамтамасыз етсін.      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіне жүктелсін.      6. Ос қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
 Премьер-Министрі

А. Мамин



Қазақстан Республикасы
 Үкіметінің
 2021 жылғы 12 қазандағы
 № 726 қаулысымен
 бекітілген

"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасы

1. Паспорт

1. Атауы

"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасы

2. Ұлттық жобаны әзірлеу мақсаты

Барлық білім беру деңгейлерінде білім алушылардың білім сапасын арттыру

3. Іске асыру мерзімі

2021 – 2025 жылдар

4. Күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсер, игілік алушыларға пайдасы

Күтілетін экономикалық әсер (сандық мәнде)

Білім беру саласы бойынша негізгі капиталға инвестициялар, (2019 жылғы деңгейге қарағанда нақты өсу %) 2025 жылы – 174,8 %
 Білім беру саласындағы ЖҚҚ – 4 830 498,43 млн тг.
 Білім беру объектілерін салу (жапсарлас салу)/ашу есебінен құрылған жұмыс орындарының саны 2025 жылға қарай – 103 905

Күтілетін әлеуметтік әсер (сапалық және/немесе сандық мәнде)

3 - 6 жастағы балаларды мектепке дейінгі оқытумен және тәрбиемен қамту – 100 %
 Педагог жалақысының экономика бойынша орташа айлық жалақыға арақатынасы 102,9 %-ды құрайды

5. Ұлттық жобаны іске асыру үшін қажетті қаржыландыру көлемі

2021 ж. – 168 225 209 мың теңге
 2022 ж. – 227 454 873 мың теңге
 2023 ж. – 410 141 796 мың теңге
 2024 ж. – 557 840 591 мың теңге
 2025 ж. – 606 872 798 мың теңге
 2021 – 2025 ж. – 1 970 535 267 мың теңге

6. Ұлттық жобаны әзірлеушінің атауы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

7. Ұлттық жобаны іске асыруға жауапты мемлекеттік органдар мен ұйымдардың атауы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
 Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі
 Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі
 облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

8. Ұлттық жобаның жетекшісі және кураторы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Е.Л. Тоғжанов
 Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі – А.Қ. Аймағамбетов

Жүктеу

      1.1. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарымен өзара байланысы

Р/с №

Атауы

Қазақстан Республикасының
 2050 жылға дейінгі даму стратегиясы

Ұлттық даму жоспары
 (жалпыұлттық басымдықтар мен міндеттер, стратегиялық көрсеткіштер)

Ұлттық қауіпсіздік стратегия-сы, (бағыт/
 нысаналы индикатор)

Елдің аумақтық даму жоспары

Саланы, аяны дамыту тұжы-рымда-масы (бар болса)

1

2

3

4

5

6

7


1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету
 2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA)
 3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету
 4-міндет. Қолжетімді және сапалы техникалық және кәсіптік біліммен қамтамасыз ету
 5-міндет. Қазақстандық ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін арттыру

4-бағыт. Білім және кәсіби машық – заманауи білім беру, кадрларды даярлау мен қайта даярлау жүйесінің негізгі бағдарлары

3-ұлттық басымдық. Сапалы білім
 1-міндет. Білім беру саласындағы қолжетімділік пен теңдікті қамтамасыз ету
 2-міндет. Оқыту үшін қолайлы жағдайлар мен орта жасау
 3-міндет. Білім беру сапасын арттыру
 4-міндет. Білім беруді басқару және қаржыландыру тиімділігін арттыру
 5-міндет. Цифрлық экономика үшін адам капиталын дамыту
 Стратегиялық көрсеткіштер:
 1. Халықтың мектепке дейінгі/орта білім беру сапасына қанағаттану деңгейі, % (2021ж. – 68,4, 2022ж. – 71,3, 2023ж. – 74,2, 2024ж. – 77,1, 2025ж. – 80)
 2. PISA тестінің нәтижесі бойынша мектепте білім беру сапасын бағалау (ЭЫДҰ есебі) (математика бойынша, орташа балл: 2021ж. – 423, 2022ж. – 430, 2023ж. – 430, 2024ж. – 430, 2025ж. – 480 б.,
 оқу бойынша, орташа балл: 2021ж. – 387, 2022ж. – 392, 2023ж. – 392, 2024ж. – 392, 2025ж. – 450 б.,
 жаратылыстану бойынша, орташа балл: 2021ж. – 397, 2022ж. – 402, 2023ж. – 402, 2024ж. – 402, 2025ж. – 490 б.)
 3. "Кәсіптік-техникалық білім беру сапасы" Дүниежүзілік экономикалық форумның Жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексі, рейтингтегі орын (2021ж. – 90, 2022ж. – 86, 2023ж. – 82, 2024ж. – 79, 2025ж. – 75)
 4. QS-WUR, ТОП-200 рейтингінде белгіленген Қазақстандағы ЖОО-ның саны, бірл. (2021ж. – 1, 2022ж. – 2,
 2023ж. – 2, 2024ж. – 2, 2025ж. – 3)

-

-

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасы

Жүктеу

2. Міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштері

Р/с
 №

Міндет, нәтиже көрсеткіштері

Өлшем бірлігі

Ақпарат көзі

Өткен жылғы факт

Ағымдағы жылға бағалау

Нәтиже көрсеткіштері (жоспар), жылдар бойынша

2021

2022

2023

2024

2025

Жүктеу



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1-стратегиялық көрсеткіш. PISA тестінің нәтижесі бойынша мектепте білім беру сапасын бағалау (ЭЫДҰ есебі)
 (математика бойынша, орташа балл: 2021 ж. – 423, 2022 ж. – 430, 2023 ж. – 430, 2024 ж. – 430, 2025 ж. – 480 б.,
 оқу бойынша, орташа балл: 2021 ж. – 387, 2022 ж. – 392, 2023 ж. – 392, 2024 ж. – 392, 2025 ж. – 450 б.,
 жаратылыстану бойынша, орташа балл: 2021 ж. – 397, 2022 ж. – 402, 2023 ж. – 402, 2024 ж. – 402, 2025 ж. – 490 б.)

1-бағыт. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту

1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету

1.

Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту

%

БҒМ әкімшілік деректері








3 жастан 6 жасқа дейінгі

98,7

-

99

99,3

99,5

99,7

100

2 жастан 6 жасқа дейінгі

77,2

-

82

84,1

87,3

90,5

95

2-бағыт. Орта білім

2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA)

2.

PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулердегі қазақстандық оқушылар нәтижелерінің алшақтығын қысқарту:
 өңірлер арасында

балдар

ЭЫДҰ есебі

PISA-2018 математика – 74; оқу – 84; жаратылыстану – 70




PISA-2022 математика – 62; оқу – 68; жаратылыстану – 59



қала/ауыл

PISA-2018 математика – 22; оқу – 38; жаратылыстану – 32




PISA-2022 математика – 18; оқу – 22; жаратылыстану – 15



3.

Балаларды қосымша білім берумен қамту

%

БҒМ әкімшілік деректері

62,8

-

69,4

75,5

81,1

86,3

90

3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету

4.

Күндізгі мемлекеттік мектептердің жалпы санынан апатты жағдайдағы және үш ауысымды мектептердің үлесі

%

БҒМ әкімшілік деректері

2,5

-

1,9

1,3

0,7

0,4

0,1

5.

Физика, химия, биология, STEM пәндік кабинеттерімен қамтамасыз етілген негізгі және орта мектептердің үлесі

%

БҒМ әкімшілік деректері

57,4

-

65

70

75

80

90

6.

Шағын қалаларда, аудан орталықтарында және ауылдарда жаңғыртылған мектептер саны

бірлік

БҒМ есептік ақпараты

-

-

1015

2018

3012

4006

5000

7.

Бейнебақылаумен қамтамасыз етілген ЖАО-ға бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін орта білім беру ұйымдарының үлесі

%

БҒМ әкімшілік деректері








сыртқы



30

40

60

80

100

ішкі



60

80

100



8.

Базалық ауызсу көздерімен, ең аз жабдықталған бөлек дәретханалармен және қол жууға арналған базалық құралдармен қамтамасыз етілген мектептердің үлесі

%

БҒМ әкімшілік деректері

82

-

85,5

89

92,5

96

100

9.

Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдаумен және ерте түзетумен қамту

%

БҒМ әкімшілік деректері

50

-

50

50

65

80

100

2-стратегиялық көрсеткіш. "Кәсіптік-техникалық білім беру сапасы" Дүниежүзілік экономикалық форумның Жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексі, рейтингтегі орын (2021 ж. – 90, 2022 ж. – 86, 2023 ж. – 82, 2024 ж. – 79, 2025 ж. – 75)

3-бағыт. Техникалық және кәсіптік білім

4-міндет. Қолжетімді және сапалы техникалық және кәсіптік біліммен қамтамасыз ету

10.

Жастарды талап етілетін мамандықтар бойынша колледждерде тегін оқытумен қамту (9-сынып бітірушілері)

%

БҒМ әкімшілік деректері

60

-

60

70

80

90

100

11.

Халықаралық салалық талаптарға (стандарттарға) сәйкес құрылған құзыреттілік орталықтарының саны

бірлік

БҒМ есептік ақпараты

-

-

-

-

-

5

15

12.

ТжКБ ұйымдарының оқу процесіне WorldSkills бағалау жүйесін енгізген колледждердің үлесі

%

БҒМ әкімшілік деректері

10


20

40

60

80

100

3-стратегиялық көрсеткіш. QS-WUR, ТОП-200 рейтингінде белгіленген Қазақстандағы ЖОО-ның саны, бірл. (2021 ж. – 1, 2022 ж. – 2, 2023 ж. – 2, 2024 ж. – 2, 2025 ж. – 3)

4-бағыт. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім

5-міндет. Қазақстандық ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін арттыру

13.

Халықаралық білім беру бағдарламаларын, шетелдік әріптестермен академиялық алмасуларды іске асыратын ЖОО-ның үлесі

%

БҒМ есептік деректері

25

-

30

35

40

45

50

14.

Оқытушылық қызметке тартылған шетелдік сарапшылардың саны

адам

БҒМ есептік деректері

200


200

200

200

200

200

15.

Жетекші шетелдік ЖОО филиалдарының саны

бірлік

БҒМ есептік деректері

-

-

-

-

-

-

5

Жүктеу

3. Күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсер, игілік алушыларға пайдасы

Р/с
 №

Атауы

Өлшем бірлігі

Жылдар бойынша болжамды мәндер

2021

2022

2023

2024

2025

1

2

3

4

5

6

7

8


Әлеуметтік әсер:







1.

Мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтылған 3-6 жастағы балалардың үлесі

%

99

99,3

99,5

99,7

100

2.

Педагог жалақысының экономика бойынша орташа айлық жалақыға арақатынасы

%

73,7

79,9

103

103

102,9


Экономикалық әсер:







3.

Білім беру саласы бойынша негізгі капиталға инвестициялар

2019 жылғы деңгейге нақты өсу қарқыны %

62,8

83,8

107,4

134,0

174,8

4.

Білім беру саласындағы ЖҚҚ

млн теңге

2 954 577

3 577 685

4 103 698

4 548 263

4 830 498

5.

Білім беру объектілерін салу (жапсарлас салу)/ашу есебінен құрылған жұмыс орындарының саны, оның ішінде

бірлік

21 421

28 004

18 618

19 536

16 326

тұрақты

6 503

11 011

6 699

6 734

4 667

уақытша

14 918

16 993

11 919

12 802

11 659

Жүктеу

4. Қажетті ресурстар

Р/с
 №

Міндеттер атауы

Қажетті қаражат (жылдар бойынша) мың тг.

Барлық қаржыландыру

Қаржыландыру көзі

2021

2022

2023

2024

2025

республикалық бюджет

жергілікті бюджет

бюджеттен тыс қаражат

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету

3
 711 075

16
 561 138
  

20
 091 001

21
 066 007

21
 066 007

82 495 228

82 495 228

ЖБ


2.

2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA)

213 323

18
 954 602

22
 181 825

23
 136 272

23
 136 272

87
 622 294

1 704
 191
  

85 918 103


3.

3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету

133 160 619

179 650 118

317 348
 217

384 446
 480
  

400 271
 175
  

1414 876 609
  

626 
 078
 148
  

788 798
 461
  


4.

4-міндет. Қолжетімді және сапалы техникалық және кәсіптік біліммен қамтамасыз ету

30 796 192

11 949 015
  

50 180
 753
  

93 851
 832
  

127 059
 344
  

313 837 136
  

313 837
 136
  

ЖБ


5.

5-міндет. Қазақстандық ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін арттыру

344 000

340 000

340 000

35 340 000

35 340 000

71 704 000

71 704 000




БАРЛЫҒЫ, оның ішінде көздер бойынша

168 225 209

227 454
 873
  

410 141
 796
  

557 840
 591
  

606 872
 798
  

1 970 535 267
  

1095 818
 703

874 716
 564
  



Республикалық бюджет

72 491 403

104 874
 099

203 984
 487

340 630
 601

373 838
 113

1095 818 703
  

1 095 818
 703




Жергілікті бюджет

95 733 806

122 580
 774

206 157
 309

217 209
 990

233 034
 685

874 716 564


874 716 564



Бюджеттен тыс қаражат










Жүктеу

5. Жауапкершілік пен өкілеттіктерді бөлу

Р/с
 №

Атауы

Жауапты (лауазымды адам)

Өкілеттіктер

1

2

3

4


1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері



1-көрсеткіш. Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – ЖАО-мен бірлесіп мектепке дейінгі ұйымдарды іске қосу мен ашудың қадамдық жоспарын жасау, мониторинг жүргізу, есептілікті дайындау
 ЖАО – БҒМ-мен бірлесіп мектепке дейінгі ұйымдарды іске қосу мен ашудың қадамдық жоспарын жасау және оны іске асыру; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамытудың моделін, кешенді жоспарын іске асыру, есептілікті дайындау


2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA)

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері



1-көрсеткіш. PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулердегі қазақстандық оқушылар нәтижелерінің алшақтығын қысқарту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – нормативтік құқықтық актілерді қабылдау, бақылау, мониторинг жүргізу
 ЖАО – орта білім беру сапасын жақсарту үшін кешенді шаралар қабылдау


2-көрсеткіш. Балаларды қосымша білім берумен қамту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – қосымша білім беруге мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру, қосымша білім беру ұйымдарының желісін дамыту


3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері



1-көрсеткіш. Күндізгі мемлекеттік мектептердің жалпы санынан апатты жағдайдағы және үш ауысымды мектептердің үлесі

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – тоқсан сайын апатты жағдайдағы және үш ауысымды мектептердің орнына мектептер құрылысын, сондай-ақ оқушы орындары тапшылығын мониторингтеуді жүзеге асырады
 ЖАО – бюджет қаражаты есебінен орта білім беру объектілерін салуды, реконструкциялауды қаржыландыру әдістемесінің негізінде мектеп салуды және күрделі жөндеуді өңірдің басымдықтарын негізге ала отырып дербес жүзеге асырады


2-көрсеткіш. Физика, химия, биология, STEM пәндік кабинеттерімен қамтамасыз етілген негізгі және орта мектептердің үлесі

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – мемлекеттік мектептердің материалдық-техникалық базасын талдау (пәндік кабинеттермен жарақтандырылуы), қажеттілікті айқындау, қаржыландыруды бөлу


3-көрсеткіш. Шағын қалаларда, аудан орталықтарында және ауылдарда жаңғыртылған мектептер саны

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – ҚР БҒМ әзірлеген нұсқаулыққа сәйкес жаңғырту үшін мектептерді іріктеу, мемлекеттік мектептердің материалдық-техникалық базасын талдау (жөндеуді талап етуі, пәндік кабинеттермен жарақтандырылуы, кітапханалар мен асханалардың жай-күйі, қауіпсіздік деңгейі), қаржыландыруды бөлу, іріктемеге сәйкес мектептерді жаңғырту


4-көрсеткіш. Бейнебақылаумен қамтамасыз етілген ЖАО-ға бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін орта білім беру ұйымдарының үлесі

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – ЖАО-ға бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен (ішкі және сыртқы) қамтамасыз ету жөніндегі кешенді шаралар қабылдау, БҒМ-ға ай сайын есеп беру


5-көрсеткіш. Базалық ауызсу көздерімен, ең аз жабдықталған бөлек дәретханалармен және қол жууға арналған базалық құралдармен қамтамасыз етілген мектептердің үлесі

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – орта білім беру ұйымдарында оқушылар үшін қолайлы жағдайлар жасау, оның ішінде ауыз сумен жабдықтаумен, санитариямен және гигиенамен қамтамасыз ету


6-көрсеткіш. Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдаумен және ерте түзетумен қамту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру, жан басына қаржыландыру әдістемесін әзірлеу
 ЖАО – бюджет қаражаты көлемінің шегінде даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдауға арналған мемлекеттік тапсырысты бекіту және орналастыру


4-міндет. Қолжетімді және сапалы техникалық және кәсіптік біліммен қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері



1-көрсеткіш. Жастарды талап етілетін мамандықтар бойынша колледждерде тегін оқытумен қамту (9-сынып бітірушілері)

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг, түзету бойынша ұсыныстар енгізу, есептілікті әзірлеу
 ЖАО – еңбек нарығының сұраныстарын ескере отырып, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік тапсырысты орналастыру, есептілікті әзірлеу


2-көрсеткіш. Халықаралық салалық талаптарға (стандарттарға) сәйкес құрылған құзыреттілік орталықтарының саны

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – халықаралық салалық талаптарға (стандарттарға) сәйкес келетін құзыреттілік орталықтарын құру, есептілікті әзірлеу


3-көрсеткіш. ТжКБ ұйымдарының оқу процесіне WorldSkills бағалау жүйесін енгізген колледждердің үлесі

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – мониторинг және үйлестіру
 ЖАО – WorldSkills талаптарын ескере отырып, құзыреттіліктерді анықтау жөніндегі көрсетілетін емтиханды енгізу


5-міндет. Қазақстандық ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін арттыру

ҚР Білім және ғылым
 вице-министрі Қ.А. Ерғалиев



1-көрсеткіш. Халықаралық білім беру бағдарламаларын, шетелдік әріптестермен академиялық алмасуларды іске асыратын ЖОО-ның үлесі

ҚР Білім және ғылым
 вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

БҒМ – 20 академиялық артықшылық орталығын құру, үш ЖОО-ны зерттеу ЖОО-на трансформациялау, Назарбаев Университетінің тәжірибесі бойынша екі өңірлік ЖОО-ны құру жөніндегі жобаларды іске асыруды үйлестіру, деректерді жинау және өңдеу, ЖОО-ның жариялау белсенділігі бойынша мониторинг және талдау жүргізу
 ЖАО – 20 академиялық артықшылық орталығын, Назарбаев Университетінің тәжірибесі бойынша екі өңірлік ЖОО-ны құруға жәрдемдесу


2-көрсеткіш. Оқытушылық қызметке тартылған шетелдік сарапшылардың саны

ҚР Білім және ғылым
 вице-министрі Қ.А. Ерғалиев

БҒМ – ЖОО-ның бірлескен білім беру бағдарламаларын әзірлеу, ЖОО-на шетелдік ОПҚ тарту, ЖОО-ның тартымдылығын арттыру үшін ЖОО-ның халықаралық стратегиялық серіктестігін кеңейту жөніндегі жұмысын үйлестіру және бақылау


3-көрсеткіш. Жетекші шетелдік ЖОО филиалдарының саны

ҚР Білім және ғылым
 вице-министрі Қ.А. Ерғалиев

БҒМ – ел аумағында халықаралық оқу орындарының филиалдарын ашу мәселесін пысықтау

Жүктеу


 
 

      Ескертпе: ұлттық жоба осы ұлттық жобаға қосымшаға сәйкес "Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасын іске асырудың жоспар-графигіне сәйкес іске асырылады.




"Білімді ұлт" сапалы білім беру"
 ұлттық жобасына қосымша

"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасын іске асырудың жоспар-графигі


 
 

Атауы

Жауапты орындаушылар

Аяқталу мерзімі

Өткен жылғы факт

2021

2022

2023

2024

2025

Барлық қаржыландыру

Қаржыландыру көзі

жоспар

өткен жылғы фактіге %










РБ

ЖБ

Бюджеттен тыс қаражат

Жүктеу









 
 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1-стратегиялық көрсеткіш. PISA тестінің нәтижесі бойынша мектепте білім беру сапасын бағалау (ЭЫДҰ есебі)
 (математика бойынша, орташа балл: 2021 ж. – 423, 2022 ж. – 430, 2023 ж. – 430, 2024 ж. – 430, 2025 ж. – 480 б.,
 оқу бойынша, орташа балл: 2021 ж. – 387, 2022 ж. – 392, 2023 ж. – 392, 2024 ж. – 392, 2025 ж. – 450 б.,
 жаратылыстану бойынша, орташа балл: 2021 ж. – 397, 2022 ж. – 402, 2023 ж. – 402, 2024 ж. – 402, 2025 ж. – 490 б.)

1-бағыт. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту

1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан



 711 
 075 мың тг.


16 
 561 
 138 мың тг.

20 
 091 001 мың тг.

21 
 066 
 007 мың тг.

21 
 066 
 007 мың тг.

82 495 228 мың тг.

82 495 228 мың тг.

ЖБ


1-көрсеткіш. Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан












3 жастан 6 жасқа дейінгі

98,7 %

99 %


99,3 %

99,5 %

99,7 %

100 %





2 жастан 6 жасқа дейінгі

77,2 %

82 %


84,1 %

87,3 %

90,5 %

95 %





1-іс-шара. Балаларды мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан



 711 
 075 мың тг.


16 
 561 
 138 мың тг.

20 
 091 001 мың тг.

21 
 066 
 007 мың тг.

21 
 066 
 007 мың тг.

82 495 228 мың тг.

82 495 228 мың тг.

ЖБ


3 жастан 6 жасқа дейінгі


15 717 орын


31 800 орын

36 360 орын

38 084 орын

38 084 орын


РБ



3 жастан 6 жасқа дейінгі





19 460 орын

38 920 орын

58 380 орын



ЖБ


2 жастан 3 жасқа дейінгі


31 980 орын


73 867 орын

126 461 орын

193 
 744 орын

278 
 624 орын



ЖБ


2-іс-шара. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік стандартына, үлгілік оқу жоспарына өзгерістер енгізу

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова

2022 жылғы қыркүйек




қаржыландыру талап етілмейді





2-бағыт. Орта білім

2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA)

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан


213 323 мың тг.


18 
 954 602 мың тг.

22
 181 
 825 мың тг.

23
 136 272 мың тг.

23
 136 272 мың тг.

87 
 622 294 мың тг.

1
 704
 191
 мың тг.

85
 918
 103 мың тг.


1-көрсеткіш. PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулердегі қазақстандық оқушылар нәтижелерінің алшақтығын қысқарту:

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2023 жылғы желтоқсан












өңірлер арасында

PISA-2018 математика – 74; оқу – 84; жаратылыстану – 70 балл




PISA-2022 математика – 62; оқу – 68; жаратылыс-тану – 59 балл







қала/ауыл

PISA-2018
 математика – 22; оқу – 38; жаратылыстану – 32 балл




PISA-2022
 математика – 18; оқу – 22; жаратылыстану – 15 балл







1-іс-шара. 2024 жылдан бастап
 12 жылдық оқыту жүйесіне кезең-кезеңмен көшу

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан






жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


2-іс-шара. Қазақстандық білім алушылардың PISA-based Test for Schools-ке қатысуы

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2021 – 2025 жылғы желтоқсан


213 323 мың тг.


372 717 мың тг.

372 717 мың тг.

372 717 мың тг.

372 717 мың тг.

1 704 191 мың тг.

1
 704 191 мың тг.




200 мектеп


1000 мектеп

1000 мектеп

1000 мектеп

1000 мектеп





3-іс-шара. Әлеуметтік жағынан осал отбасылардан шыққан балаларға арналған "Цифрлық ұстаз" жобасын іске асыру

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ БҚҚК төрағасы Е.Н. Иманғалиев, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2022 – 2025 жылғы желтоқсан




18 
 581 
 885 мың тг.

21
 809 
 108 мың тг.

22 
 763 
 555 мың тг.

22 
 763 
 555 мың тг.

85 918 103 мың тг.


85 918 103 мың тг.


2-көрсеткіш. Балаларды қосымша біліммен қамту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

62,8 %

69,4 %


75,5 %

81,1 %

86,3 %

90 %






2
 517 716 адам


2
 849 475 адам

3
 181 233 адам

3
 512
 991
 адам

3
 844
 750
 адам



ЖБ


1-іс-шара. Қосымша білім беруге арналған мемлекеттік (білім беру, спорттық, шығармашылық) тапсырысты орналастыру

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан


173 980 орын


543 517 орын

819 275 орын

1 197 033 орын

1 538 792 орын



ЖБ


3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың,
 Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан


133 160 619 мың тг.


179 650 118 мың тг.

317
 348
 217 мың
 тг.

384
 446
 480 мың
 тг.

400
 271
 175
 мың тг.

1414
 876
 609 мың тг.

626 
 078 
 148 мың
 тг.

788
 798
 461 мың
 тг.


1-көрсеткіш. Күндізгі мемлекеттік мектептердің жалпы санынан апатты жағдайдағы және үш ауысымды мектептердің үлесі

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

2,5 %

1,9 %


1,3 %

0,7 %

0,4 %

0,1 %





1-іс-шара. Мыналар арқылы 1000 мектепті іске қосу:


2025 жылғы желтоқсан


200 мектеп


200 мектеп

200 мектеп

200 мектеп

200 мектеп





нысаналы құрылыс

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БЖД директоры Ж.И. Рахметова, облыстардың,
 Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан





25 
 312 
 400 мың тг.

79 049 600 мың тг.

79 049 600 мың тг.

183 411 600 мың тг.

183 
 411 
 600 мың тг.




95 
 733 806 мың тг.


103 998 889 мың тг.

184
 348
 201 мың
 тг.

194
 446
 435
 мың
 тг.

210
 271
 130
 мың тг.

788
 798
 461 мың тг.


788
 798
 461 мың
 тг.


МЖӘ тетігі

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БЖД директоры Ж.И. Рахметова, "Қаржы орталығы" АҚ президенті А.І. Ибраимов (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан


6 мектеп


26 мектеп

26 мектеп

25 мектеп

18 мектеп




жеке инвестициялар

жекеменшік мектептерде мемлекеттік тапсырысты орналастыру

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БЖД директоры, Ж.И. Рахметова, "Қаржы орталығы" АҚ президенті А.І. Ибраимов (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан


37
 426 813 мың тг.


75 651 229 мың тг.

107 687 616 мың тг.

110 950 445 мың тг.

110 950 445 мың тг.

442 666 548 мың тг.

442 
 666 
 548 мың тг.




76 095 орын


114 962 орын

139 378 орын

139 578 орын

139 578 орын





2-іс-шара. 1000 мектепті педагог кадрлармен қамтамасыз ету мәселесін пысықтау

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, ЖЖБД директоры Ә.Ж. Тойбаев, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




қаржыландыру талап етілмейді





3-іс-шара. Мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетігіне мектептердің құрылысымен қатар сапалы оқу процесін ұйымдастыруды қосу

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БЖД директоры Ж.И. Рахметова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2021 – 2025 жылғы желтоқсан




қаржыландыру талап етілмейді





4-іс-шара. Білім беру объектілерін салу (жапсарлас салу)/ашу есебінен жұмыс орындарын құру

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БЖД директоры Ж.И. Рахметова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан


21 421 орын


28 004 орын

18 618 орын

19 536 орын

16 326 орын





тұрақты жұмыс орындары


6 503 орын


11 011 орын

6 699 орын

6 734 орын

4 667 орын





уақытша жұмыс орындары


14 918 орын


16 993 орын

11 919 орын

12 802 орын

11 659 орын





2-көрсеткіш. Физика, химия, биология, STEM пәндік кабинеттерімен қамтамасыз етілген негізгі және орта мектептердің үлесі

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

57,4 %

65 %


70 %

75 %

80 %

90 %





1-іс-шара. Мектептерді физика, химия, биология, STEM пәндік кабинеттерімен жабдықтау

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан


3 730 мектеп


4 017 мектеп

4 304 мектеп

4 591 мектеп

4 878 мектеп



ЖБ


3-көрсеткіш. Шағын қалаларда, аудан орталықтарында және ауылдарда жаңғыртылған мектептер саны

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан


1 015 мектеп

-

2018 мектеп

3012 мектеп

4006 мектеп

5000 мектеп





1-іс-шара. Шағын қалаларда, аудан орталықтарында және ауылдарда мектептерді жаңғырту (күрделі және ағымдағы жөндеу, кітапханалар, асханалар, жиһаз, қауіпсіздік)

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


4-көрсеткіш. Бейнебақылаумен қамтамасыз етілген ЖАО-ға бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін орта білім беру ұйымдарының үлесі

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан












- сыртқы


30 %


40 %

60 %

80 %

100 %





- ішкі


60 %


80 %

100 %







1-іс-шара. Қауіпсіз қол жеткізу жүйесін, мамандандырылған күзет пен бақылауды қамтамасыз ету (бейнебақылау, дабыл түймесі, металліздегіштер)

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БҚҚК төрағасы Е.Н. Иманғалиев, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


2-іс-шара. Уәкілетті органның талаптарына сәйкес келетін білім беру ұйымдарының бейнебақылау жүйелерін Жедел басқару орталығымен интеграциялау, оларды қабылданған стандарттар мен техникалық талаптарға сәйкес келтіру

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асылова, БҒМ БҚҚК төрағасы Е.Н. Иманғалиев, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


5-көрсеткіш. Базалық ауызсу көздерімен, ең аз жабдықталған бөлек дәретханалармен және қол жууға арналған базалық құралдармен қамтамасыз етілген мектептердің үлесі

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

82 %

85,5 %


89 %

92,5 %

96 %

100 %





1-іс-шара. Орта білім беру ұйымдарында оқушылар үшін қолайлы жағдайлар жасау, оның ішінде ауызсумен, санитариямен және гигиенамен қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, БҒМ БҚҚК төрағасы Е.Н. Иманғалиев, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


6-көрсеткіш. Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдаумен және ерте түзетумен қамту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

50 %

50 %


50 %

65 %

80 %

100 %





1-іс-шара. Өңірдің қажеттіліктерін ескере отырып және заманауи талаптар мен стандарттарға сәйкес ПМПК желісін кеңейту (50 мың балаға 1 ПМПК)

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


2-іс-шара. Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ МОБК төрағасы Г.Р. Каримова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


2-стратегиялық көрсеткіш. "Кәсіптік-техникалық білім беру сапасы" Дүниежүзілік экономикалық форумның Жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексі, рейтингтегі орын (2021ж.90, 2022ж.86, 2023ж.82, 2024ж.79, 2025ж.75)

3-бағыт. Техникалық және кәсіптік білім

4-міндет. Қолжетімді және сапалы техникалық және кәсіптік біліммен қамтамасыз ету

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан


30 796 192 мың тг.


11
 949
 015
 мың тг.

50
 180
 753 мың
 тг.

93
 851
 832 мың
 тг.

127
 059
 344 мың
 тг.

313
 837
 136 мың тг.

313
 837
 136 мың
 тг.

ЖБ


1-көрсеткіш. Жастарды талап етілетін мамандықтар бойынша колледждерде тегін оқытумен қамту (9-сынып бітірушілері)

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2022 – 2025 жылғы желтоқсан

60 %

60 %


70 %

80 %

90 %

100 %





1-іс-шара. ТжКБ бар кадрларды даярлауға арналған мемлекеттік тапсырыс көлемін ұлғайту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ ТжКБД директоры Н.Ж. Оспанова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2022 – 2025 жылғы желтоқсан




11 
 949 015 мың.
 тг.

50 
 180
 753 мың
 тг.

93
 851
 832 мың тг.

127
 059
 344 мың
 тг.

283 040 944 мың
 тг.

283 
 040
  944
 мың тг.






жергілікті бюджет қаражаты есебінен



ЖБ


2-іс-шара. Колледждердің оқу-өндірістік шеберханаларын заманауи жабдықтармен жарақтандыру

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ ТжКБД директоры Н.Ж. Оспанова, "Talap" КЕАҚ президенті Ә.Е. Бектұрғанов (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан


30 796 192 мың тг.


жергілікті бюджет қаражаты есебінен

30 796 192 мың тг.

30 796 192 мың тг.

ЖБ


2-көрсеткіш. Халықаралық салалық талаптарға (стандарттарға) сәйкес құрылған құзыреттілік орталықтарының саны

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан






5 бірлік

15 бірлік





1-іс-шара. "Жас маман" жобасы шеңберінде жабдықталған колледждердің базасында құзыреттілік орталықтарын құру және оқу-өндірістік шеберханаларын кеңейту

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ ТжКБД директоры
 Н.Ж. Оспанова, "Talap" КЕАҚ президенті Ә.Е. Бектұрғанов (келісу бойынша), облыстардың,
 Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




қаржыландыру талап етілмейді





3-көрсеткіш. ТжКБ ұйымдарының оқу процесіне WorldSkills бағалау жүйесін енгізген колледждердің үлесі

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

10 %

20 %


40 %

60 %

80 %

100 %





1-іс-шара. WorldSkills талаптарын ескере отырып, құзыреттіліктерді анықтау жөніндегі көрсетілетін емтиханды енгізу

ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, БҒМ ТжКБД директоры
 Н.Ж. Оспанова, "Talap" КЕАҚ президенті Ә.Е. Бектұрғанов (келісу бойынша), облыстардың,
 Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары

2025 жылғы желтоқсан




қаржыландыру талап етілмейді





3-стратегиялық көрсеткіш. QS-WUR, ТОП-200 рейтингінде белгіленген Қазақстандағы ЖОО-ның саны, бірл. (2021 ж. – 1, 2022 ж. – 2, 2023 ж. – 2, 2024 ж. – 2, 2025 ж. – 3)

4-бағыт. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім

5-міндет. Қазақстандық ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін арттыру

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев

2025 жылғы желтоқсан


344 000 мың тг.


340 000 мың тг.

340 000 мың тг.

35 340 000 мың тг.

35 340 000 мың тг.

71 704 000 мың тг.

71 704 000 мың тг.



1-көрсеткіш. Халықаралық білім беру бағдарламаларын, шетелдік әріптестермен академиялық алмасуларды іске асыратын ЖОО-ның үлесі

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері

2025 жылғы желтоқсан

25 %

30 %


35 %

40 %

45 %

50 %






27 ЖОО


31 ЖОО

35 ЖОО

40 ЖОО

44 ЖОО





1-іс-шара. Ғылымды қолдау және зияткерлік әлеуетті дамыту үшін еліміздің бәсекеге қабілетті 20 ЖОО-ның базасында академиялық артықшылық орталықтарын құру (15 өңірлік және 5 педагогикалық ЖОО)

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, БҒМ ЖЖБД директоры Ә.Ж. Тойбаев, облыстардың,
 Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары, ЖЖБҰ ректорлары (келісу бойынша)

2025 жылғы желтоқсан


-




20 
 000 
 000 мың тг.

20 
 000 
 000 мың тг.

40 
 000 000 мың тг.

40 
 000 
 000 мың тг.









20 орталық





2-іс-шара. Назарбаев Университетінің тәжірибесі бойынша екі өңірлік ЖОО-ны құру

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, БҒМ ЖЖБД директоры Ә.Ж. Тойбаев, Солтүстік Қазақстан облысы және Шымкент қаласы әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары, ЖЖБҰ ректорлары (келісу бойынша)

2025 жылғы желтоқсан


-




15 
 000 
 000 мың тг.

15 
 000 
 000 мың тг.

30 
 000 
 000 мың тг.

30 
 000 
 000 мың тг.









2 ЖОО





3-іс-шара. Дағдылар мен құзыреттіліктерді дамыту бойынша (кәсіпорындар, орталықтар базасында және т.б.) үздіксіз білім беруді қамтамасыз ету, оның ішінде техникалық және кәсіптік, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының бітірушілерін қолдау және "апгрейд"

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, БҒМ ЖЖБД директоры Ә.Ж. Тойбаев, ТжКБД директоры
 Н.Ж. Оспанова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдерінің жетекшілік ететін орынбасарлары, СЖжРА, ЖЖБҰ ректорлары (келісу бойынша)

2022 – 2024 жылғы желтоқсан




ЖАО, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының қаражаты, жеке инвестициялар есебінен






2-көрсеткіш. Оқытушылық қызметке тартылған шетелдік сарапшылардың саны

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев

2025 жылғы желтоқсан

200 адам

200 адам


200 адам

200 адам

200 адам

200 адам





1-іс-шара. Алыс шетелдің ЖОО-нан оқытушылық қызметке рейтингісі жоғары ғылыми басылымдарда жарияланымдары бар шетелдік сарапшыларды тарту

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, БҒМ ЖЖБД директоры Ә.Ж. Тойбаев, ЖЖБҰ ректорлары (келісу бойынша)

2025 жылғы желтоқсан


344 000 мың тг.


340
 000 мың тг.

340
 000 мың тг.

340
 000 мың тг.

340
 000 мың тг.

1 704 000 мың тг.

1 704 000 мың тг.



3-көрсеткіш. Жетекші шетелдік ЖОО филиалдарының саны

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев

2025 жылғы желтоқсан

-

-

-

-

-

-

5 бірлік





1-іс-шара. Қос дипломды бағдарламаларды дамыту

ҚР Білім және ғылым вице-министрі Қ.А. Ерғалиев, БҒМ ЖЖБД директоры Ә.Ж. Тойбаев, ЖЖБҰ ректорлары (келісу бойынша)

2025 жылғы желтоқсан




қаржыландыру талап етілмейді





Барлығы, оның ішінде




168 225 209 мың тг.


227
 454
 873 мың тг.

410
 141
 796
 мың
 тг.

557
 840
 591 мың тг.

606
 872
 798 мың
 тг.

1970535
 267 мың
 тг.

1095
 818
 703 мың
 тг.

874
 716
 564 мың
 тг.


РБ




72 491 403 мың тг.


104
 874
 099 мың тг.

203
 984
 487 мың
 тг.

340
 630
 601 мың тг.

373
 838
 113 мың
 тг.

1095
 818
 703 мың
 тг.

1095
 818
 703 мың тг.



ЖБ




95 733 806 мың тг.


122
 580
 774 мың
 тг.

206
 157
 309
 мың тг.

217
 209
 990 мың тг.

233
 034
 685 мың
 тг.

874
 716
 564 мың
 тг.


874
 716
 564 мың
 тг.


Бюджеттен тыс қаражат






























      Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:


 
 

PISA

Programme for International Student Assessment

QS-WUR

Quacquarelli Symonds World University Rankings

АҚ

акционерлік қоғам

СЖжРА

Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі

БҒМ

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

БЖД

Бюджеттік жоспарлау департаменті

БҚҚК

Балалардың құқықтарын қорғау комитеті

ЖАО

жергілікті атқарушы органдар

ЖБ

жергілікті бюджет

ЖЖБД

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті

ЖЖБҰ

жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары

ЖҚҚ

жалпы қосылған құн

КЕАҚ

коммерциялық емес акционерлік қоғам

ҚР

Қазақстан Республикасы

МЖӘ

мемлекеттік-жекешелік әріптестік

МОБД

Мектепке дейінгі және орта білім комитеті

ОПҚ

профессорлық-оқытушылық құрам

ПМПК

психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация

РБ

республикалық бюджет

ТжКБ

техникалық және кәсіптік білім

ТжКБД

Техникалық және кәсіптік білім департаменті

ЭЫДҰ

Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы

Жүктеу

Похожие публикации:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив